Co zrobić ludzie czytali Twoje Emaile

SMSy i lepsze dotarcie z ofertą do klienta

Oczywiście, czego możemy się spodziewać, gdy prawie 200 miliardów e-maili jest wysyłanych każdego dnia na całym świecie (84% uważa się za spam).

To jest 168 miliardów e-maili spamu. 55% wszystkich użytkowników poczty elektronicznej przyznaje, że nie otwierają i nie czytują regularnie wiadomości – zarówno biznesowych, jak i osobistych. I nie możemy obwiniać przycisku “odpowiedz wszystkim”.

W rzeczywistości, zgodnie z ostatnim badaniem GetResponse, 41% wszystkich wiadomości e-mail jest teraz otwieranych na urządzeniu mobilnym. Jeszcze bardziej wstrząsające, według tego samego badania, 42% użytkowników usuwało e-maile, które nie wyświetlają się poprawnie na telefonach komórkowych.

To prawie połowa e-maili. Wyrzucane są bezpośrednio do kosza. Jak więc upewnić się, że wysyłane e-maile przez Ciebie nie należą do nich? Tutaj znajdziesz pięć prostych kroków, aby upewnić się, że ludzie nie tylko czytają Twoje e-maile, ale w rzeczywistości reagują na nie.

1. Daj ludziom wartość

Zadaj sobie pytanie: “Jedną rzecz, którą muszę zrobić z tym e-mailem to…”? Innymi słowy, co to jest –  jedna akcja, jedna odpowiedź, jeden wynik? Czego oczekujesz od osoby która otworzy e-maila.

Jeśli Twoim celem jest sprzedawanie, nie bądź osobą, która zawsze sprzedaje. To jest po prostu spam. Jeśli jesteś taką osobą, przestań marnować czas ludzi. Pisz e-maile, gdy masz coś naprawdę cennego lub pomocnego do powiedzenia. I być użyteczny. Nie tylko przesyłaj e-maile, gdy potrzebujesz czegoś od swoich czytelników.

Skoncentruj się głównie na trzech liniach, które mają znaczenie:

Nagłówek
Pierwsza linia.
Ostatnia linia.

Nagłówek: Kluczowa sprawa. Daj ludziom coś pożytecznego, co przyda im się w życiu. Najlepiej niech to będzie coś unikalnego i wyjątkowego.

Pierwsza linia: Jeśli wiadomość jest krótka, a nie pełna nieistotnych śmieci, jest bardziej prawdopodobne, że czytelnik przeczyta dalej.

Ostatnia linia: Dodaj imię, nazwisko obrazek i linki do portali społecznościowych.

Niech email będzie osobisty. Jeśli nie poprosisz o konkretne działania od konkretnych osób, nic nie zostanie zrobione.

2. Krótko i na temat

Wejdź. Wykonaj zadanie. Twoje e-maile nie mają szans, jeśli będzie się je czytało dłużej niż kilka minut.

Niech informacja w mailu zostanie przeczytana w 30 sekund lub mniej.

Jeśli wiadomość wymaga decyzji od czytelnika, skróć wiadomość do trzech do pięciu zdań.

Będą czytać to co im piszesz, ponieważ masz informacje niezbędne do podjęcia działań

Aby to zrobić, użyj:

Krótkie zdania.
Krótkie akapity. . . Z dużą ilością przerw.
I oczywiście krótkie e-maile. W miarę możliwości, unikaj “przewijania”.
Wybierz jeden temat.

3. Zrób to osobiście

Personalizacja e-maili to sprawdzona strategia zwiększania współczynnik klikalności. Musisz wiedzieć, jaka treść odnosi się do odbiorców i odbiorców.

Dlaczego warto spersonalizować e-maile

Twoi odbiorcy nie są tymi samymi ludźmi
Twoja reputacja e-maila ulegnie poprawie
Osiągniesz lepsze wyniki

Bezosobowe wiadomości na poczcie elektronicznej są przestarzałe. Zanim zaczniesz pisać wiadomości, upewnij się, że wykonasz pracę domową i masz wiedzę, kto jest odbiorcą.

Zawsze kieruj swoje e-maile do prawdziwej osoby i zawsze rób to osobiście.

4. CTA

Dlaczego ktoś powinien przeczytać Twój e-mail? W jaki sposób pomaga im podejmować działania? Dlaczego ten e-mail poprawi ich życie? Pamiętaj, aby poinformować czytelnika, dlaczego powinni przeczytać Twój e-mail i dlaczego powinni podjąć działania w pierwszym lub drugim akapicie.

Nie zapominaj o swoim wezwaniu do działania (CTA). Terminy “Dowiedz się więcej” lub “Uzyskaj więcej informacji tutaj” mogą być odpowiednie. Klient chce wiedzieć, dlaczego rozmawiasz z nimi, więc powiedz im. Bądź odważny.

Daj klientowi wyraźne, jasne, bezpośrednie CTA, których nie mogą zignorować.

5. Czas

Kolejnym pytaniem, na które należy zwrócić uwagę, jest czynnik czasu. Pokaż wszystkie terminy i ograniczenia czasowe. Należy rozważyć następujące kwestie:

Bądź szczery. Ludzie rozpoznają fałszywą informacje. Korzystając z fałszywej informacji, ryzykujesz szacunek i lojalność niektórych swoich czytelników. Nadmierne użycie pilności może sprawić, że Twój czytelnik będzie przytłoczony terminami. Jeśli tak się stanie – stracisz wiarygodność. Używaj słów “teraz” i “dzisiaj”. Pilność jest kluczowym motywem psychologicznym, ponieważ ludzie z natury są podekscytowani wyłącznością. Eksperymenty marketingowe pokazały, że tekst “ograniczona liczba uczestników” zwiększyła współczynnik klikalności o 15%. Tylko ta jedna linia.

Więc następnym razem, gdy usiądziesz, napiszesz e-maila – pamiętaj o tych pięciu prostych zasadach. W przeciwnym razie nie tylko twoi odbiorcy nie będą czytać, ale też nic nie zrobią, aby odpowiedzieć.

Co zrobić ludzie czytali Twoje Emaile
4.7 (93.75%) 16 głosów

Dodaj komentarz

2 komentarzy do "Co zrobić ludzie czytali Twoje Emaile"

  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o

Czy ja wiem czy to taki dobry pomysł

Niedługo chaty zastąpią smsy. Będziemy się z nimi komunikować, żeby wykonywały dla nas zadania i szukały odpowiednich informacji.

Sprawdź też:
Internet to potężne narzędzie, które może służyć zarówno w dobrej…
Ludzie Internetu Sklep internetowy Social Media Strony internetowe Wideo online Zwiększanie zasięgu
10 stron z darmowymi zdjęciami do celów komercyjnych
10 stron z darmowymi zdjęciami do celów komercyjnych
Gwiazda Internetu – czy warto jest inwestować swój czas?
Filmowanie z powietrza, z drona - wspaniałe zdjęcia z lotu ptaka
Filmowanie dronem z powietrza
Biuro Ciekawostki Gospodarka Pomysły na biznes Prowadzenie firmy
księgowość
Fakturowanie, magazyn i JPK w jednym programie
Oto największy koszmar polskich właścicieli firm
Design
Design w biznesie się opłaca
Inwestycje Kredyty Oszczędzanie
cashback
Ciekawa platforma działająca na zasadach cashback
Światowa gospodarka- trendy
10 trendów, które zmieniają światową gospodarkę
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
wynagrodzenia
Rzut okiem na wynagrodzenia, czyli plany podwyżkowe w toku
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Oto największy koszmar polskich pracowników
Cyfrowy detoks dla wielu osób zbyt stresujący