5 rzeczy które należy zrobić by ludzie czytali Twoje emaile

SMSy i lepsze dotarcie z ofertą do klienta

Oczywiście, czego możemy się spodziewać, gdy prawie 200 miliardów e-maili jest wysyłanych każdego dnia na całym świecie (84% uważa się za spam).

To jest 168 miliardów e-maili spamu. 55% wszystkich użytkowników poczty elektronicznej przyznaje, że nie otwierają i nie czytują regularnie wiadomości – zarówno biznesowych, jak i osobistych. I nie możemy obwiniać przycisku “odpowiedz wszystkim”.

W rzeczywistości, zgodnie z ostatnim badaniem GetResponse, 41% wszystkich wiadomości e-mail jest teraz otwieranych na urządzeniu mobilnym. Jeszcze bardziej wstrząsające, według tego samego badania, 42% użytkowników usuwało e-maile, które nie wyświetlają się poprawnie na telefonach komórkowych.

To prawie połowa e-maili. Wyrzucane są bezpośrednio do kosza. Jak więc upewnić się, że wysyłane e-maile przez Ciebie nie należą do nich? Tutaj znajdziesz pięć prostych kroków, aby upewnić się, że ludzie nie tylko czytają Twoje e-maile, ale w rzeczywistości reagują na nie.

1. Daj ludziom wartość

Zadaj sobie pytanie: “Jedną rzecz, którą muszę zrobić z tym e-mailem to…”? Innymi słowy, co to jest –  jedna akcja, jedna odpowiedź, jeden wynik? Czego oczekujesz od osoby która otworzy e-maila.

Jeśli Twoim celem jest sprzedawanie, nie bądź osobą, która zawsze sprzedaje. To jest po prostu spam. Jeśli jesteś taką osobą, przestań marnować czas ludzi. Pisz e-maile, gdy masz coś naprawdę cennego lub pomocnego do powiedzenia. I być użyteczny. Nie tylko przesyłaj e-maile, gdy potrzebujesz czegoś od swoich czytelników.

Skoncentruj się głównie na trzech liniach, które mają znaczenie:

Nagłówek
Pierwsza linia.
Ostatnia linia.

Nagłówek: Kluczowa sprawa. Daj ludziom coś pożytecznego, co przyda im się w życiu. Najlepiej niech to będzie coś unikalnego i wyjątkowego.

Pierwsza linia: Jeśli wiadomość jest krótka, a nie pełna nieistotnych śmieci, jest bardziej prawdopodobne, że czytelnik przeczyta dalej.

Ostatnia linia: Dodaj imię, nazwisko obrazek i linki do portali społecznościowych.

Niech email będzie osobisty. Jeśli nie poprosisz o konkretne działania od konkretnych osób, nic nie zostanie zrobione.

2. Krótko i na temat

Wejdź. Wykonaj zadanie. Twoje e-maile nie mają szans, jeśli będzie się je czytało dłużej niż kilka minut.

Niech informacja w mailu zostanie przeczytana w 30 sekund lub mniej.

Jeśli wiadomość wymaga decyzji od czytelnika, skróć wiadomość do trzech do pięciu zdań.

Będą czytać to co im piszesz, ponieważ masz informacje niezbędne do podjęcia działań

Aby to zrobić, użyj:

Krótkie zdania.
Krótkie akapity. . . Z dużą ilością przerw.
I oczywiście krótkie e-maile. W miarę możliwości, unikaj “przewijania”.
Wybierz jeden temat.

3. Zrób to osobiście

Personalizacja e-maili to sprawdzona strategia zwiększania współczynnik klikalności. Musisz wiedzieć, jaka treść odnosi się do odbiorców i odbiorców.

Dlaczego warto spersonalizować e-maile

Twoi odbiorcy nie są tymi samymi ludźmi
Twoja reputacja e-maila ulegnie poprawie
Osiągniesz lepsze wyniki

Bezosobowe wiadomości na poczcie elektronicznej są przestarzałe. Zanim zaczniesz pisać wiadomości, upewnij się, że wykonasz pracę domową i masz wiedzę, kto jest odbiorcą.

Zawsze kieruj swoje e-maile do prawdziwej osoby i zawsze rób to osobiście.

4. CTA

Dlaczego ktoś powinien przeczytać Twój e-mail? W jaki sposób pomaga im podejmować działania? Dlaczego ten e-mail poprawi ich życie? Pamiętaj, aby poinformować czytelnika, dlaczego powinni przeczytać Twój e-mail i dlaczego powinni podjąć działania w pierwszym lub drugim akapicie.

Nie zapominaj o swoim wezwaniu do działania (CTA). Terminy “Dowiedz się więcej” lub “Uzyskaj więcej informacji tutaj” mogą być odpowiednie. Klient chce wiedzieć, dlaczego rozmawiasz z nimi, więc powiedz im. Bądź odważny.

Daj klientowi wyraźne, jasne, bezpośrednie CTA, których nie mogą zignorować.

5. Czas

Kolejnym pytaniem, na które należy zwrócić uwagę, jest czynnik czasu. Pokaż wszystkie terminy i ograniczenia czasowe. Należy rozważyć następujące kwestie:

Bądź szczery. Ludzie rozpoznają fałszywą informacje. Korzystając z fałszywej informacji, ryzykujesz szacunek i lojalność niektórych swoich czytelników. Nadmierne użycie pilności może sprawić, że Twój czytelnik będzie przytłoczony terminami. Jeśli tak się stanie – stracisz wiarygodność. Używaj słów “teraz” i “dzisiaj”. Pilność jest kluczowym motywem psychologicznym, ponieważ ludzie z natury są podekscytowani wyłącznością. Eksperymenty marketingowe pokazały, że tekst “ograniczona liczba uczestników” zwiększyła współczynnik klikalności o 15%. Tylko ta jedna linia.

Więc następnym razem, gdy usiądziesz, napiszesz e-maila – pamiętaj o tych pięciu prostych zasadach. W przeciwnym razie nie tylko twoi odbiorcy nie będą czytać, ale też nic nie zrobią, aby odpowiedzieć.

5 rzeczy które należy zrobić by ludzie czytali Twoje emaile
4.7 (93.75%) 16 głosów

Dodaj komentarz

2 komentarzy do "5 rzeczy które należy zrobić by ludzie czytali Twoje emaile"

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany

Czy ja wiem czy to taki dobry pomysł

Niedługo chaty zastąpią smsy. Będziemy się z nimi komunikować, żeby wykonywały dla nas zadania i szukały odpowiednich informacji.

wpDiscuz
Ludzie Internetu Sklep internetowy Social Media Strony internetowe Wideo online Zwiększanie zasięgu
Reklama na Facebooku
Jak reklamować się na Facebooku
Jak promować firmowy kanał na YouTube
Jak promować firmowy kanał na YouTube
facebook
Jak promować firmę na Facebooku
Biuro Pomysły na biznes Prowadzenie firmy
Jak kupić meble do biura
Różne opcjami kredytowania – Jak kupić meble do biura
Coś dla psów
10 niezwykłych biznesów
Jaki biznes otworzyć w mieście
Jaki biznes otworzyć w mieście
Inwestycje Kredyty Oszczędzanie
Korzyści z karty kredytowej
Korzyści z posiadania karty kredytowej
kredyt hipoteczny
Rzeczy, które musisz wiedzieć o spłacie kredytu hipotecznego
Mity na temat kart kredytowych
Mity na temat kart kredytowych
Czy programiście opłaca się pracować w dużym mieście
Czy programiście opłaca się pracować w dużym mieście
Jak rozliczyć dochody z zagranicy
Jak rozliczyć dochody z zagranicy
Jak zostać Freelancerem - porady dla grafika, programisty, blogera
Jak zostać Freelancerem – porady dla grafika, programisty, blogera
Jak napisać książkę w weekend
Jak napisać książkę w weekend