BP inwestuje w ofertę spożywczą

BP inwestuje w ofertę spożywczą

Koncern BP postanowił zainwestować w ofertę pozapaliwową i wykorzystać fakt, że coraz większa liczba klientów dokonuje zakupów na stacjach benzynowych. Oferta pozapaliwowa będzie obejmować produkty spożywcze i w tym celu podejmie współpracę z siecią supermarketów Piotr i Paweł.

Koncern BP poprzez współpracę z siecią supermarketów będzie mógł zaoferować klientom coś więcej niż tylko piwo czy papierosy. Poszerzenie oferty koncernu BP o produkty spożywcze napewno bardzo spodoba się klientom, którzy są bardzo zabiegani oraz mający mało czasu.

Klienci będą mogli dodatkowo obok oferty paliwowej skorzystać z oferty produktów spożywczych. Ten krok koncernu BP spowoduje, że stanie się on bardzo poważną konkurencją dla dyskontów czy sklepów osiedlowych. Obecnie coraz bardziej staje się popularne to, że stacje benzynowe zaczynają klientom oferować coś więcej. Na stacji benzynowej można na przykład wypłacić gotówkę czy odebrać przesyłkę.

Na co stawia koncern BP i sieć supermarketów Piotr i Paweł?

Wspólna współpraca koncernu BP oraz sieci supermarketów Piotr i Paweł stawia na stworzenie nowego formatu sklepu typu convenience. Sklep będzie miał na celu stworzenie oferty dla osób w drodze, które chcą zrobić codzienne zakupy przy okazji tankowania samochodu.

Klienci zabiegani w drodze do biura, domu, w podróży lub zwykłej przerwy podczas jazdy samochodem napewno docenią możliwość zrobienia szybkich zakupów. W ofercie produktów spożywczych mają pojawić się między innymi produkty gotowe, szybkie oraz łatwe w przygotowaniu.

Ofertą produktów spożywczych  będzie również obejmować około 3 tysiące produktów takich jak napoje, przekąski, wędliny, nabiał, dania gotowe oraz inne produkty, które są kupowane przez klientów podczas robienia codziennych zakupów.

Pierwsza placówka sieci “Piotr i Paweł po drodze” działa już w Warszawie nas stacji Reduta, która mieści na Al. Jerozolimskich. Dwie kolejne placówki powstaną na stacjach w Krakowie oraz Poznaniu. Będą one zajmować powierzchnię 150 mkw.

Dlaczego koncern BP postanowił współpracę podjąć właśnie z siecią supermarketów Piotr i Paweł?

Koncern BP wybrał na partnera do współpracy sieć supermarketów Piotr i Paweł, ponieważ koncern poszukiwał partnera, który będzie wiarygodny oraz zapewni, że produkty dostarczane będą wysokiej jakości oraz odpowiednie. Związku z tym wybór padł na sieć supermarketów Piotr i Paweł.

 

BP inwestuje w ofertę spożywczą
3.6 (71.67%) 12 głosów

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o
Sprawdź też:
Żyjemy w czasach, w których wiele osób coraz odważniej i…
Ludzie Internetu Sklep internetowy Social Media Strony internetowe Wideo online Zwiększanie zasięgu
10 trendów w projektowaniu webowym na 2019 rok
facebook
Jak promować firmę na Facebooku
wybór firmy pozycjonerskiej
5 rzeczy na które należy patrzeć kiedy wybiera się firmę pozycjonerską
Biuro Ciekawostki Firma Gospodarka Pomysły na biznes
Jakie obrazy wybrać do biura?
biznes bez wychodzenia z domu
10 pomysłów na biznes bez wychodzenia z domu
Design
Design w biznesie się opłaca
Inwestycje Kredyty Oszczędzanie
Bank Alior: efektywny, innowacyjny, stabilny i satysfakcjonujący dla klientów
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Pożyczka pod zastaw samochodu
Jadąc za granicę, warto już wcześniej zastanowić się nad budżetem
Czy warto inwestować w studia MBA?
wynagrodzenia
Rzut okiem na wynagrodzenia, czyli plany podwyżkowe w toku
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast