Chwyt reklamowy sklepów sieciowych

Chwyt reklamowy sklepów sieciowych

Dobrym przykładem jeśli chodzi o tego typu sprawy jest współpraca lokalnych piekarni ze sklepami sieciowymi. Te wielkie sklepy samoobsługowe oferują pieczywo robione na miejscu, ale w ich przypadku to głównie chwyt reklamowe, bo te chleby i bułki są przyszykowane przez piekarnie tak, by po niezbyt długim podgrzaniu w markecie takim jak Biedronka chleb ten wyglądał i pachniał tak jak dopiero co upieczony. No a w rzeczywistości taki chleb przed dokończeniem pieczenia w piekarni jest mrożony, po to by koniec procesu pieczenia mógł mieć miejsce w markecie.

Trochę inaczej jest rzecz jasna w przypadku pieczywa które nie jest podgrzewane w samym sklepie. Lecz one też jest wypiekane wedle specyfikacji, czyli piekarnia w tym przypadku wykonuje usługę i w ciągu dnia, czyli najczęściej rano dostarcza pewną ilość sztuk pieczywa wypiekanych wedle wytycznych sklepów sieciowych. No ale na pieczywie sprawy tego typu się nie kończą, bo istnieją też wielkie sieci marketów budowlanych i ogrodniczych. W ich przypadku lokalni wykonawcy mogą wykonywać donice z drewna. Chodzi tu o takie produkty jak sześciokątne donice wykonywane z drewnianych belek. Tego typu produkty są dość modnymi i co jakiś czas moda na tego typu drewniane wyroby powraca. Dlatego też przedsiębiorcy wytwarzający donice, ławki, a nawet altany mają zlecenia.

Rzecz jasna wykonują te rzeczy na zlecenie, które jasno określa ile i jakiego rodzaju produktów mają wykonać w przeciągu miesiąca. Lecz taka współpraca jest opłacalną, bo tego typu zamówienia są stałymi i zazwyczaj co miesiąc wykonuje się zlecenia na takie same kwoty. Podobnie mają też przedsiębiorcy wykonujący donice z betonu. Istnieje też grupa przedsiębiorców pośrednicząca w dostawie tanich produktów. Mowa tu o tanich elektronarzędziach dostępnych w sklepach takich jak LIDL. Narzędzie te pochodzą od dostawców, którzy zazwyczaj nabywają je bardzo tanio i dlatego też wyroby te nie pojawiają się w marketach zbyt często, ale jest ich dostatecznie wiele i gdy przeciętny obywatel chce nabyć tani zestaw kluczy, to ma na to przynajmniej kilka okazji w roku.

Chwyt reklamowy sklepów sieciowych
4.6 (91%) 20 głosów

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o

Zobacz też

Popularne:

Sprawdź też:
Tym wybitnie ciekawym pomysłem biznesowym jest patent na uproszczenie jakiegoś…
Ludzie Internetu Sklep internetowy Social Media Strony internetowe Wideo online Zwiększanie zasięgu
Jak rozpocząć swoją przygodę z programami afiliacyjnymi
Jak rozpocząć swoją przygodę z programami afiliacyjnymi
Wydanie Gutenberga i 5 darmowych motywów dla WordPress
facebook
Jak promować firmę na Facebooku
Biuro Ciekawostki Gospodarka Pomysły na biznes Prowadzenie firmy
foodtruck
Jak uruchomić własny foodtruck i ile to kosztuje?
Restauracja, czyli pomysł na dochodowy biznes
Gwiazda discopolo, czyli pomysł na dochodowy biznes
Inwestycje Kredyty Oszczędzanie
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
święta
Kiedy przed świętami zabraknie pieniędzy
Kalkulator OC – jak z niego korzystać?
wynagrodzenia
Rzut okiem na wynagrodzenia, czyli plany podwyżkowe w toku
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Oto największy koszmar polskich pracowników
Cyfrowy detoks dla wielu osób zbyt stresujący