20 umiejętności, które musi nabyć każdy marketer w 2022 roku
Marketing, czyli umiejętność sprzedaży, wpływania na klientów i podkręcania ich motywacji na zakupienie danego produktu – nie jest rzeczą łatwą.
czytaj dalejMarketing, czyli umiejętność sprzedaży, wpływania na klientów i podkręcania ich motywacji na zakupienie danego produktu – nie jest rzeczą łatwą.
czytaj dalejContent is king. To internetowe powiedzenie świetnie oddaje to, jak ważny jest w dzisiejszych czasach content marketing.
czytaj dalejTrendy w marketingu internetowym stale się zmieniają, a reklamy stają się coraz bardziej zaawansowane. Co obecnie jest modne.
czytaj dalejMarketing internetowy to zdecydowanie jest coś, co dotyczy coraz większej liczby osób. Warto zatem wiedzieć co nieco na ten temat.
czytaj dalejZanim inwestujesz pieniądze w różne techniki marketingu internetowego, ważne jest, aby pamiętać o wymienionych 5 ważnych aspektach marketingu internetowego.
czytaj dalejOczywiście, czego możemy się spodziewać, gdy prawie 200 miliardów e-maili jest wysyłanych każdego dnia na całym świecie (84% uważa się za spam).
czytaj dalejW rzeczywistości, oczekuje się, że sprzedaż e-commerce będzie stanowić 17,5% sprzedaży detalicznej na całym świecie do 2021 roku.
czytaj dalejFirmy farmaceutyczne, producenci sprzętów medycznych czy rehabilitacyjnych często nawiązują współprace z lekarzami, daje im to obustronne korzyści.
czytaj dalejInternet daje bardzo wiele możliwości. Nawet jeśli do tej pory ktoś prowadził biznes w świecie rzeczywistym, to jednak rozszerzenie swojej
czytaj dalejW ciągu ostatnich kilku lat można zaobserwować gigantyczny rozwój branży vlogowej. Coraz częściej oglądając nawet reklamy telewizyjne można zobaczyć w
czytaj dalejOsoby prowadzące własną działalność gospodarczą doskonale wiedzą, jak wiele problemów może sprawiać reklama. Nie tylko trzeba wymyślić dobry materiał reklamowy,
czytaj dalejCzy aplikacja ma potencjał marketingowy i można za jego pośrednictwem promować swoją markę? Czy social media mają olbrzymią siłę oddziaływania?
czytaj dalejNa pierwszy rzut oka może wydawać się, że truizmem jest stwierdzenie, iż dzieci mają bardzo duży wpływ na decyzje zakupowe
czytaj dalejEmail Marketing stanowi jedno z niezbędnych narzędzi do promowania własnego biznesu. świetnie sprawdzi się nie tyko w przypadku profesjonalistów.
czytaj dalejReklama jest dźwignią handlu, jak głosi jeden z najbardziej wyświechtanych – nomen omen – sloganów Jest to produkt cieszący się
czytaj dalejReklama, jak powszechnie wiadomo, jest obecnie jednym z najbardziej chodliwych towarów. Służy – paradoksalnie – właśnie sprzedaży owych produktów. Reklamy
czytaj dalejInternet to potężne narzędzie, które może służyć zarówno w dobrej jak i w złej wierze. Nie sposób zliczyć ilości akcji
czytaj dalejIstnieje kilka typowych błędów małych firm przy projektowaniu reklamy, co prowadzi do niepowodzenia kampanii reklamowej. Oto cechy dobrej reklamy.
czytaj dalejDziś mało kto czyta treści. Znakiem czasu jest przeglądanie, przewijanie i skrolowanie. Jeśli na pierwszy rzut oka coś nie przykuje
czytaj dalejZałożenie sklepu internetowego to duży krok na przód i świetny wybór jeśli chcemy prowadzić biznes w sieci. Na początku można próbować promować sklep samemu.
czytaj dalejDzisiejsza technologia pozwala na tworzenie własnych tekstów i publikowanie ich w internecie w bardzo łatwy sposób i bez konieczności wydawania
czytaj dalej