Jak zwiększyć zasięg w mediach społecznościowych

Jak zwiększyć zasięg w mediach społecznościowych

Istnieje wiele możliwych cech, które mogą przyczynić się do sukcesu kampanii. Jeśli jesteś zaangażowany w social media marketing dla Twojej firmy, tworzysz buzz o Twoich ofertach, to coraz więcej osób chce kupić to, co sprzedajesz.

Dowiedz się jak zwiększyć zasięg w mediach społecznościowych. Poniżej przedstawiono kilka cennych wskazówek.

1. Użyj social media trochę inaczej

Tematy w mediach społecznościowych to gra, która ma się podobać i dobrze wyglądać. Być może użycie „haseł na zdjęciach” może być świetnym sposobem na pokazanie swojej działalności.

2. Partnerzy biznesowi

Twoi klienci są najlepszym partnerem biznesowym. Pozwól im przedstawić swoje zdjęcia z Twoim produktem (łatwość wykonania może się różnić w zależności od produktu), a w zależności od akcji, daj ludziom wygrać kartę upominkową. W ten sposób aktywnie łączysz się z klientami, wspierając relacje i zachęcając ich do wprowadzania na rynek produktów, którą lubią.

3. Infografika

Wizualizacje! Zwiększenia uwagi może być krótkie, więc dlaczego nie dostarczyć ciekawych informacji w postaci interesującej grafiki? W ten sposób wiele informacji dzieli się w niewielkiej ilości czasu i zwiększa się szansa udostępnienia grafiki przez użytkowników social np. Facebooka.

4. Zrób „Listę”

Czy jest to „Top 10” czy „Top 5”, tworząc ranking pozycji, stworzysz miejsce do dyskusji na temat tego, czy inni zgadzają się czy nie. Ponadto stworzyliście interakcję opartą na pasji potencjalnego klienta, co może z pewnością zwrócić uwagę na Twoją firmę.

5. Pokaż swoją osobowość

Ludzie lubią łączyć się z firmami, które są charakterystyczne. Być może Twoi pracownicy to fani piłki nożnej. Możesz nawet bawić się memami.

6. „Gamifikacja”

Każdy lubi różnego rodzaju gry, więc znajdź sposób na połączenie produktu w grę różnego rodzaju. Może tematyczne polowanie czy poszukiwanie skarbów w Twojej firmie może wywołać nowe emocje u konsumentów.

7. Tytuły

Jeśli chodzi o treść, tytuł jest główną rzeczą. Warto popracować nad tytułem 10 minut dłużej niż robisz to zwykle. Znajdź sposób, aby przykuć oczy i zdobyć kliknięcia myszką, co oznacza staranne opracowanie tytułów. To niby taka mała sprawa, ale zdziwiłabyś się jakie to ma znaczenie.

Strategia marketingowa jest stale rozwijającą się częścią biznesu. Tylko upewnij się, że ewolucja przechodzi też przez ciebie.

4.5/5 - (ilość ocen: 113)