Milion klientów w 3 tygodnie

W październiku ubiegłego roku otwarto w Poznaniu jedno z największych centrów handlowych w całej Europie. Posnania, mieszcząca się pomiędzy ulicą Pleszewską, Krzywoustego i Trasą Kórnicką szczyci się powierzchnią użytkową rzędu stu tysięcy metrów kwadratowych. Od pierwszych chwil otwarcia centrum handlowego przez władze miasta w galerii pojawiły się tłumy odwiedzających i klientów w rekordowej liczbie, której do tej pory nie pobiło żadne inne centrum, nawet warszawskie. Wśród odwiedzających znaleźli się także celebryci uświetniający uroczystość, z których największą gwiazdą z pewnością była Eva Longoria. Z polskich znanych osobistości spotkać można było natomiast Filipa Chajzera, Izę Miko czy Barbarę Kurdej-Szatan. Czas pokazał, że wysoka frekwencja nie była tylko wynikiem licznych promocji tego dnia a wyrazem sympatii Poznaniaków do nowo otwartego centrum.
Posnania – milion klientów w 3 tygodnie

W ciągu 21 dni od otwarcia serwisu Posnanię odwiedziło milion klientów. Koncepcja oparta o najlepsze europejskie wzorce – wyjątkowy tenant mix, szeroki zakres usług, nowoczesne technologie, design i zrównoważone zagospodarowanie przestrzeni wokół Posnanii – zyskuje uznanie zarówno ekspertów, jak i klientów.

Fenomenem Posnanii jest to, że pomimo niezadowolenia rady miejskiej Poznania i wielu konfliktów towarzyszących budowie centrum handlowego – centrum to jednak stanęło i przerosło najśmielsze oczekiwania. Z zasady miało być ogromne, mniej więcej tej wielkości, co każde centrum handlowe znajdujące się poza granicami większych miast z tym, że to wybudowane zostało w samym centrum Poznania.

Po wybudowaniu Posnanii obliczono, że na każdego mieszkańca Poznania przypada 0. 8 metra kwadratowego powierzchni handlowej, przez co to Poznań jest na samym szczycie polskich miast z największą ilością centr handlowych. Między innymi z tego powodu dochodziło do niesnasek i drobnych waśni pomiędzy radą miejską, a dzisiejszymi właścicielami Posnanii. Zdaniem rady miasta, Poznań posiadał zbyt wiele obiektów tego typu, by móc co rusz przyciągać do nich swoich mieszkańców, Posnania miała więc okazywać się zbędnym, kolejnym handlowym tworem. A także – przyczynić się do zamknięcia pewnej liczby rodzimych interesów w pobliżu. Między innymi to te powody sprawiły, że otwarcie galerii handlowej 16 października 2016 roku spotkało się z wielkim zainteresowaniem nie tylko ze strony Poznańczyków, ale także i celebrytów, za to nie był na nim obecny prezydent Poznania utrzymując, że „takich obiektów w Poznaniu jest zbyt wiele”.

Właścicielem Posnanii jest firma Apsys, której przedstawiciele zorganizowali specjalną konferencję w sieci kin Helios na terenie kompleksu z okazji otwarcia. Prezes firmy zachwalał nowoczesne technologie wykorzystane do budowy galerii zaznaczając, że pragnął by jego inwestycja wyznaczała nowe trendy, a nie była tylko kolejnym skupiskiem sklepów i punktów usługowych. Komplementowano również atrakcyjne położenie obiektu przekonując, że w ciągu 45 minut około miliona osób żyjących w okolicy może dotrzeć do kompleksu. Posnania ma się wyróżniać od innych centrów handlowych między innymi specjalną przestrzenią dla stałych klientów, gdzie będą mogli bezpłatnie skorzystać z dostępnych tabletów, przejrzeć prasę czy się posilić. Specjalna usługa concierge ma zapewnić przystępną rezerwację stolików w restauracjach i biletów na liczne atrakcje znajdujące się na terenie galerii.

Konsumenci z radością przyjęli wiadomość o dosyć długich godzinach otwarcia – od poniedziałku do czwartku (w tym soboty) od 10 rano do 22, w piątki do godziny 23, natomiast w niedziele do 21 wieczór. Oprócz wspomnianej sieci kin Helios na terenie Posnanii znajduje się 40 sklepów średnio i wielkopowierzchniowych (w tym Carrefour), 40 restauracji i kawiarni oraz około 220 butików. Dotarcie do kompleksu znacznie ułatwia rozbudowana sieć transportu publicznego – w bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się 10 linii tramwajowych i 11 autobusowych.

Posnania kusi swoich klientów pakietem benefitów mamBONUS, dzięki któremu zbierają oni specjalne punkty a następnie mogą je wymienić na różne vouchery i usługi. Do tych ostatnich należą między innymi: wstęp do Posnania Premium Lounge, parking strzeżony, myjnia samochodowa, porady stylistki, wynajem sali spotkań. Karta Posnania MasterCard upoważnia także do licznych rabatów i systemu rat 0% w sklepach i punktach partnerów akcji.

Ponadto galeria udostępnia mobilną aplikację, dzięki której konsumenci będą mogli być na bieżąco ze wszystkimi atrakcjami i wydarzeniami na jej terenie. Z najciekawszych funkcji aplikacji wymienić można podgląd dostępnych miejsc parkingowych, aktualne promocje, możliwość rezerwacji miejsc w kinie bądź restauracji czy wyznaczenie najkrótszej trasy do wybranego sklepu w Posnanii (praktyczne rozwiązanie dla zagubionych).

Szeroki pakiet usług, dodatkowe atrakcje, niesamowita atmosfera zakupów w jednym z najnowocześniejszych budynków w całej Europie – trzeba przyznać, że Posnania i jej właściciele wiedzą, jak przyciągnąć klientów. Już po otwarciu centrum handlowego w ciągu tylko trzech tygodni zarejestrowano ponad milion odwiedzających, zainteresowanych i ciekawych nowości klientów. Fenomen ten jeszcze trwa, ponieważ od momentu pełnego funkcjonowania Posnanii liczba klientów nie zmniejsza się – każdego tygodnia ludzie odwiedzający to centrum pochodzą nie tylko z Poznania, ale z obszarów przyległych oraz innych miejscowości. Galeria handlowa jak mało która stała się jedną z najgłówniejszych atrakcji tego miasta – centrum życia publicznego, atrakcją turystyczną i miejscem, gdzie można udać się na zakupy.

Spółka jest zarządcą i deweloperem centrów handlowych w Polsce i we Francji. Najnowszą flagową inwestycją firmy jest Posnania – największa obecnie w Polsce i Europie Środkowej inwestycja handlowa o wartości 1,2 mld zł. To doskonale zlokalizowane, największe w Wielkopolsce centrum łączy funkcje zakupowe i usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe.

Na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni handlowej znajduje się tu 300 marek lokalnych i globalnych, w tym moda, usługi, restauracje i kawiarnie, multipleks, klub bilardowy i kręgielnia, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klienta oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikatowy „customer experience”. Jest to pierwsze na poznańskim rynku centrum, które oferuje usługi „hands free shopping”, „collect & try” i „valet parking”. Wiele udogodnień przygotowano też dla rodzin, rowerzystów oraz osób zmotoryzowanych.

W tym roku odbyła się już 15 polska edycja konkursu CIJ Awards. Konkurs ten jest najstarszym tego typu wydarzeniem rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. W tym czasie ewoluował wraz ze zmianami zachodzącymi na rynku lokalnym, globalnym i międzynarodowym. Jego organizatorem jest CIJ, CEE & SEE Europe’s Real Estate – dostawca mediów cyfrowych i drukowanych.

Nagrody dla spółki:

Best Retail Development and Developer of the Year – CIJ Awards 2016

Developer of the Year – CEE Investment & Green Building Awards 2016

Developer of the Year – CEE Investment & Green Building Awards 2015

Retail Developer of the Year – CEE Retail Awards 2015

Retail Developer of the Year – CEE Retail Awards 2014

Retail Developer of the Year – CEE Green and Investment Building Awards 2014

Nagrody dla Posnanii:

Best Retail Development & Developer of the Year – CIJ Awards 2016

Retail Project of the Year – CEE Investment & Green Building Awards 2016

Retail Development of the Year – European Property Awards 2015

Milion klientów w 3 tygodnie
4.5 (90%) 12 głosów

1
Dodaj komentarz

1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
tlis

Gratulacje!

Sprawdź też:
Autorzy treści zamieszczanych na blogach, czy portalach informacyjnych, zmuszeni są…
Ludzie Internetu Sklep internetowy Social Media Strony internetowe Wideo online Zwiększanie zasięgu
10 trendów w projektowaniu webowym na 2019 rok
facebook
Jak promować firmę na Facebooku
wybór firmy pozycjonerskiej
5 rzeczy na które należy patrzeć kiedy wybiera się firmę pozycjonerską
Biuro Ciekawostki Firma Gospodarka Pomysły na biznes
Jakie obrazy wybrać do biura?
biznes bez wychodzenia z domu
10 pomysłów na biznes bez wychodzenia z domu
Design
Design w biznesie się opłaca
Inwestycje Kredyty Oszczędzanie
Bank Alior: efektywny, innowacyjny, stabilny i satysfakcjonujący dla klientów
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Pożyczka pod zastaw samochodu
Jadąc za granicę, warto już wcześniej zastanowić się nad budżetem
Czy warto inwestować w studia MBA?
wynagrodzenia
Rzut okiem na wynagrodzenia, czyli plany podwyżkowe w toku
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast