Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość pozycjownowania

Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość pozycjonowania

Przeszłość pozycjonowania

Na początku optymalizacji pod kątem wyszukiwarek pod koniec lat 90. zwrócono większą uwagę na optymalizację elementów strony na stronach internetowych, a nie budowanie popularności linków za pomocą optymalizacji poza stroną. Powodem braku starań o popularność linków są webmasterzy, a marketing internetowy swobodnie wymieniał linki z innymi powiązanymi stronami. To wystarczyło, aby doprowadzić do ruchu na swoich stronach internetowych. Banery reklamowe były w tym czasie popularne.

Na początku roku 2000 popularność budowania linków zyskała na popularności. Można powiedzieć, że był to początek ery, gdy popularność linków przewyższała działania na stronie. Liczne witryny koncentrowały się na tworzeniu coraz większej liczby linków z powiązanych stron internetowych. Z drugiej strony była to era rozwijających się firm zajmujących się SEO, które przyjęły nieuczciwe strategie i techniki, aby osiągnąć popularność linków.

Po 2000 roku ponad 75 procent wszystkich działań SEO koncentrowało się na popularności linków. W tym okresie nastąpił również wzrost internetowych serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, MySpace, Digg, StumbleUpon itd., które zrewolucjonizowały proces wzajemnych powiązań. Ten okres był również ważny dla Google, który stał się numerem jeden wśród wyszukiwarki.

Pozycjonowanie obecnie

Wydatki na optymalizację stron pod względem wyszukiwarek na całym świecie ma wzrosnąć o 30% w tym roku. Ponad 40 procent wszystkich działań jest obecnie obracanych wokół budowy linków. Linki mają status towaru i często są sprzedawane przez pośredników linków. Coraz większe znaczenie ma content marketing. Anchory (treść linka) 2 lub 3 wyrazowe coraz częściej są traktowane jako spam, co może grozić stronie internetowej filtrem, przez co spadną jej pozycje w Google. Obecnie stosuje się anchory nawet 10 wyrazowe.

Ponieważ liczba stron internetowych jest obecnie liczona w milionach, optymalizacja wyrazów 2-wyrazowych staje się coraz trudniejsza. Słowa kluczowe, które miały zaledwie 80 000 wyników wyszukiwania jakieś 5 lat temu, mają obecnie ponad 500 000 wyników wyszukiwania, co sprawia, że ​​trudniejsze staje się znalezienie w rankingu Top 10. Oznacza to, że tylko najbardziej innowacyjne techniki SEO wykorzystywane przez najbardziej specjalistyczne firmy zajmujące się SEO mogą uzyskać najwyższe pozycje dla Twoich docelowych słów kluczowych. Tak więc gwarantowane usługi optymalizacji nie są już takie proste.

Przyszłość pozycjonowania

W przyszłości wyszukiwarki zaczną prezentować wyniki wyszukiwania, które mogą być jeszcze bardziej spersonalizowane. Znaczący postęp został osiągnięty w tym zakresie przez Google. Będziemy mieli jeszcze bardziej złożone algorytmy wyszukiwarek, ponieważ algorytm obecnie już sam się uczy. Optymalizacja na stronie powróci do łask, ze szczególnym naciskiem na zmniejszenie rozmiaru witryny. Wyszukiwarka na Youtube będzie wzrastać w miarę możliwości, aby stać się najbardziej preferowanym wyborem marketingu internetowego w przyszłości.

Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość pozycjownowania
4.3 (85%) 12 głosów

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o
Sprawdź też:
W tym artykule dowiesz się jak powinna wyglądać strona www…
Ludzie Internetu Sklep internetowy Social Media Strony internetowe Wideo online Zwiększanie zasięgu
10 trendów w projektowaniu webowym na 2019 rok
facebook
Jak promować firmę na Facebooku
wybór firmy pozycjonerskiej
5 rzeczy na które należy patrzeć kiedy wybiera się firmę pozycjonerską
Biuro Ciekawostki Firma Gospodarka Pomysły na biznes
Jakie obrazy wybrać do biura?
biznes bez wychodzenia z domu
10 pomysłów na biznes bez wychodzenia z domu
Design
Design w biznesie się opłaca
Inwestycje Kredyty Oszczędzanie
Bank Alior: efektywny, innowacyjny, stabilny i satysfakcjonujący dla klientów
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Pożyczka pod zastaw samochodu
Jadąc za granicę, warto już wcześniej zastanowić się nad budżetem
Czy warto inwestować w studia MBA?
wynagrodzenia
Rzut okiem na wynagrodzenia, czyli plany podwyżkowe w toku
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast