Jak reklamować się na Facebooku

Reklama na Facebooku

Nie jest tajemnicą, że Facebook jest najpopularniejszą platformą social media na świecie, co oznacza, że jest to Twoja największa szansa na znajdywanie klientów. Jednak musisz być pracowity, aby wyprzedzić konkurencję.

Jest kilka rzeczy, które musisz wiedzieć, zaczynając reklamowanie się na Facebooku.

1. Wyróżnij się z tłumu

Konkurencja na Facebooku jest ostrzejsza niż kiedykolwiek.

Każdy z nas jest zalewany ofertami.

Aby zwrócić uwagę odwiedzających, musisz się wyróżniać z tłumu.

Jest to szczególnie ważne, ponieważ wciąż rosnąca konkurencja nieustannie winduje ceny reklam, więc musisz liczyć się z każdym groszem wydanym na reklamę.

Jaki jest więc najlepszy sposób na wyróżnienie się?

To wszystko sprowadza się do laserowego ukierunkowania reklamy i mówienia bezpośrednio do prawdziwych, głęboko zakorzenionych lęków i frustracji odbiorców, a nie powierzchownych korzyści które stosuje większość reklamodawców

Ponad dwa miliardy ludzi korzysta z Facebooka

Użytkownicy ci są bardzo zaangażowani w treści zamieszczane w sieci: ponad 800 milionów osób lubi coś codziennie na Facebooku.

Zbyt duża publiczność może być zła. W końcu chcesz tylko płacić za eksponowanie swojej marki ludziom, którzy mogą być zainteresowani prowadzeniem interesów z Tobą. Na szczęście, Facebook oferuje wiele poziomów targetowania, więc można skoncentrowac reklamy na Facebooku na właściwej widowni dla Twojej firmy, aby zmaksymalizować ROI.

Omówimy specyfikę targetowania reklam na Facebooku, później w tym artykule, ale na teraz pamiętajmy, że ogromna, globalna widownia Facebooka w połączeniu z możliwością kierowania reklam przez demografię, lokalizację, zainteresowania i zachowania pozwalają na dostęp do dokładnych osób, które są najbardziej skłonne do zakupu Twoich produktów lub usług.

Potrzebujesz więcej przekonujących informacji? Zastanówcie się nad tym: 95,8 proc. marketerów social media na całym świecie twierdzi, że Facebook zapewnia najlepszy zwrot z inwestycji ze wszystkich platform społecznościowych.

Cele kampanii

Facebook oferuje 10 celów kampanii w oparciu o to, co chcesz, aby Twoja reklama osiągnęła. Dla każdego z tych celów można wybrać różne formaty reklam w zależności od wybranego celu i grupy docelowej.

Zanim przejrzymy kilka przykładów reklam na Facebooku i wymagań technicznych dla każdego formatu, przyjrzyjmy się, jak różne typy kampanii na Facebooku są zgodne z celami biznesowymi:

Instalacje aplikacji: Zachęcaj do instalowania aplikacji mobilnych lub stacjonarnych.

Świadomość marki: Pokazuj swoją markę nowej publiczności.

Konwersje: poproś ludzi o podjęcie konkretnych działań na swojej stronie internetowej (takich jak subskrypcja listy lub zakup produktu).

Zaangażowanie: Ekspozycja postu do szerokiego grona odbiorców w celu zwiększenia liczby lajków, komentarzy, akcji lub wyświetleń

Generacja leadów: Nowe perspektywy dla sprzedaży.

Zasięg: Należy wyświetlać reklamę jak największej liczbie osób.

Sprzedaż produktów: Podłącz reklamy Facebooka do swojego katalogu produktów, aby pokazać ludziom reklamę dla produktów, które są najbardziej prawdopodobne, że kupią.

Wizyty w sklepach: Kieruj klientów do sklepów które można odwiedzić nie tylko online.

Ruch: Kieruj ludzi po określonej strony internetowej.

Wyświetlenia wideo: Pokaż swój film szerokiej publiczności, aby zwiększyć świadomość marki.

Jak reklamować się na Facebooku
4.4 (88%) 15 głosów

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
wpDiscuz
Ludzie Internetu Sklep internetowy Social Media Strony internetowe Wideo online Zwiększanie zasięgu
Jak zacząć nagrywać własny podcast
Jak zacząć nagrywać własny podcast i unikać błędów początkujących
sklep internetowy
Jak działa sklep internetowy
Reklamodawcy coraz częściej sięgają po vlogerów
Biuro Ciekawostki Gospodarka Pomysły na biznes Prowadzenie firmy
Jak wziąć się do pracy po powrocie z urlopu
Jak wziąć się do pracy po powrocie z urlopu
latające taksówki
Polacy pokochali latające taksówki
Oświetlenie LED
Oświetlenie LED – prawdy i mity
Inwestycje Kredyty Oszczędzanie
Spłata długu okiem windykatora
Bezpieczna platforma pożyczek społecznościowych
Bezpieczna platforma pożyczek społecznościowych
Pożyczka pod zastaw samochodu
wynagrodzenia
Rzut okiem na wynagrodzenia, czyli plany podwyżkowe w toku
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Oto największy koszmar polskich pracowników
Cyfrowy detoks dla wielu osób zbyt stresujący