Reklamodawcy coraz częściej sięgają po vlogerów

youtube

W ciągu ostatnich kilku lat można zaobserwować gigantyczny rozwój branży vlogowej. Coraz częściej oglądając nawet reklamy telewizyjne można zobaczyć w nich twarze osób znanych z nagrywania vlogów. Bez sprzecznie można więc powiedzieć, że reklamodawcy chętnie sięgają po vlogerów, ponieważ ci są popularni bardziej niż na przykład aktorzy serialowi, a to przyniesienie reklamodawcy zysk.

W końcu po to tworzy się reklamy, aby promować produkt lub usługę i potem mieć z niej zyski, nawet 2, 3-krotnie większe niż przy tradycyjnym typie reklamy. A do promocji najlepiej nadają się znane osoby.

Gdzie się zaczęła ta nowa moda?

Oczywiście jak większość nowych trendów ten na korzystanie z usług vlogerów przyszedł także ze Stanów Zjednoczonych. Jest to po prostu influencer marketing, gdzie vloger czy bloger jest tym influencerem. W swojej komunikacji influencerów wykorzystuje prawie 65% amerykańskich firm.

Dlaczego warto?

Influencerzy przekazują swoje opinie za pośrednictwem social mediów. Vlogerzy używają najczęściej swoich kanałów na platformie YouTube. Nierzadko mają 3-5 milionów subskrybentów z całego świata. A więc potencjalnie 3-5 milionów osób rozpozna vlogera w kampanii reklamowej i skorzysta z promowanego przez niego produktu. Zwykle vloger jest ekspertem w jednej dziedzinie np. makijaż, naprawa samochodów, podróżowanie.

Dlatego też ma ogromną wiedzę, którą może przekazać, a jeśli do tej pory był wiarygodny i cechował się szczerymi opiniami to jego fani widząc go w kampanii reklamowej będą wiedzieli, że i on sam uznaje produkt za dobry i wart polecenia. A takie polecenie jest na wagę złota.

Zarobko.pl ostatnio współpracowało influencerem Kisielem i jesteśmy zadowoleni z rezultatów kampanii.

Według IRCcentem w każdym miesiącu aż 17 milionów Polaków korzysta z serwisu YouTube. Może wydawać się to mało, ale jest to znacznie więcej osób już oglądających telewizję. Z kolei z badania ankietowego AMR wynika, że aż 13% Polaków opiera swoje decyzje zakupowe na podstawie recenzji czy opinii influencerów. A aż 41% badanych uznaje ich za wiarygodne źródła informacji. Wyniki takich badań potwierdzają więc słuszność wyboru vlogera do kampanii reklamowej.

 

Reklamodawcy coraz częściej sięgają po vlogerów
4.5 (89.09%) 22 głosów

1
Dodaj komentarz

1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Damian

Oj tak, YouTube to potężne narzędzie marketingowe, szczególnie dobrze działa na młodych odbiorców. Jednak nie w każdym przypadku może się sprawdzić. Ja stosuję marketing smsowy używając do tego platformy internetowej – dzięki temu buduję bazę stałych klientów

Sprawdź też:
Portal internetowy e-candy to wspaniała platforma działająca na zasadach cashback,…
Ludzie Internetu Sklep internetowy Social Media Strony internetowe Wideo online Zwiększanie zasięgu
10 stron z darmowymi zdjęciami do celów komercyjnych
10 stron z darmowymi zdjęciami do celów komercyjnych
Filmowanie z powietrza, z drona - wspaniałe zdjęcia z lotu ptaka
Filmowanie dronem z powietrza
Reklamodawcy coraz częściej sięgają po vlogerów
Biuro Ciekawostki Gospodarka Pomysły na biznes Prowadzenie firmy
samochód
Bezpieczeństwo nie musi kosztować majątek
samochód na leasing
Cały proces wyboru leasingodawcy nie jest prosty
robot
Sztuczna inteligencja w biznesie
Inwestycje Kredyty Oszczędzanie
kredyt
Jak mądrze wziąć kredyt gotówkowy?
cashback
Ciekawa platforma działająca na zasadach cashback
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
wynagrodzenia
Rzut okiem na wynagrodzenia, czyli plany podwyżkowe w toku
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Oto największy koszmar polskich pracowników
Cyfrowy detoks dla wielu osób zbyt stresujący