Top 4 materiałów firmowych

wydruki reklamowe online

Właściciele firm często zastanawiają się, czy i w jakie materiały firmowe opłaca się inwestować. Aby rozwiać te wątpliwości stworzyliśmy listę top 4 materiałów dla firm – czyli  takich, które dają duży efekt za stosunkowo niską cenę.

1. Wizytówki firmowe klasy premium – kaszerowane multilofty

To oczywiście absolutny klasyk i król biznesowych salonów. Jednak warunkiem jego skuteczności jest odpowiedni projekt i jakość wykonania. Jeśli chcemy być traktowani poważnie, poważnie traktujmy swój wizerunek. Lepiej wydrukować mniej wizytówek, za to na porządnym papierze i profesjonalnych maszynach. Jednym z większych hitów wśród kart biznesowych są wizytówki premium multiloft – są aż trzykrotnie grubsze od tradycyjnych, a przy tym mogą mieć środkową warstwę w dowolnym kolorze. Wizytówki kaszerowane można wydrukować w tradycyjnym, uniwersalnym formacie, podkręcając go kolorowym środkiem. Można też zdecydować się na dekoracyjne warstwy zewnętrzne na papierze barwionym w masie – czarnym lub kraftowym. Takie wizytówki trudno przeoczyć, bo są podszyte klasyką, a wypełnione świeżym designem.

wizytówki

2. Ulotki firmowe – niech klient wyciągnie do Ciebie rękę

Oczywiście wiele osób w tym miejscu wyrazi swoje powątpiewanie w tę formę reklamy. Pamiętajmy jednak, że ulotki nadal są jednym z najpopularniejszych nośników reklamowych, dając duży efekt przy stosunkowo niskim koszcie. Niezależnie od tego, czy prowadzisz e-sklep, pizzerię, zakład kosmetyczny czy pensjonat – prawdopodobnie przyda Ci się ulotka. Oczywiście warunkiem jej skuteczności jest OBO – czyli dopasowanie do Odbiorców, Branży i Okoliczności.

ulotki

  • Dopasowanie do odbiorcy, czyli po pierwsze, czy będzie to obecny, czy potencjalny klient, czego oczekuje i co może go zainteresować. Warto zawęzić grupę odbiorców i dać im precyzyjniejszy przekaz, skierowany właśnie do nich (mówiąc do wszystkich, zwykle nie trafiamy do nikogo).
  • Dopasowanie do branży, czyli jeśli prowadzimy hostel – umieśćmy na ulotce przyciągające wzrok krajobrazy i mapki. Jeśli prowadzimy restauracje, umieśćmy tam apetyczne zdjęcia dań, a salony urody mogą dodać np. zdjęcia przed i po zabiegu.
  • Nie bez znaczenia są tez okoliczności, w jakich klient otrzyma ulotkę – jeśli sięgnie po nią w poczekalni lub otrzyma przed wejściem do tramwaju – będzie miał więcej czasu na przeczytanie nawet dłuższej treści. Gdy otrzymuje ją w centrum handlowym, możemy dodać np. mapkę do naszego punktu i zaproponować zniżkę lub ciekawe porady, ułatwiające zakupy.

3. Papier firmowy – wyślij swoją markę w świat

To jeden z tych elementów, które są często pomijane, a mają ogromny wpływ na to, jak inni nas postrzegają. Jeśli wysyłamy sporo korespondencji, warto zainwestować w nakład personalizowanego papieru dla firm. Bez tego – każdego dnia tracimy wiele szans na promocję. Wybierając dedykowany papier firmowy z naszym logo i danymi – nie tylko inwestujemy w profesjonalny wizerunek, ale zyskujemy też dodatkowy nośnik reklamowy. Klienci mogą opatrzyć się z naszymi danymi, a wieść o nas samoistnie będzie wysyłana w świat. Warto, zdecydowanie warto.

papier firmowy

4. Kalendarze firmowe – zawsze na czasie

O tak, tak – tych nigdy za wiele. Gdy klient otrzyma od nas ciekawy kalendarz – jest duża szansa, że go zachowa, bo ten po prostu mu się przyda. W efekcie otrzymamy bardzo tanią, całoroczną reklamę, a nasz przekaz będzie mu towarzyszył przez całe 12 miesięcy. Kalendarze warto rozdać pracownikom, umieszczać w przestrzeni firmowej, a także wysyłać klientom i kontrahentom – np. razem z życzeniami świątecznymi i noworocznymi.

kalendarze

Top 4 materiałów firmowych
4.6 (92.31%) 13 głosów

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
Sprawdź też:
Jeśli masz dług, z którym przestałeś sobie radzić, jest duże…
Ludzie Internetu Sklep internetowy Social Media Strony internetowe Wideo online Zwiększanie zasięgu
10 stron z darmowymi zdjęciami do celów komercyjnych
10 stron z darmowymi zdjęciami do celów komercyjnych
Jak promować firmowy kanał na YouTube
Jak promować firmowy kanał na YouTube
10 motywow WordPress zawierających Elementor
Biuro Ciekawostki Gospodarka Pomysły na biznes Prowadzenie firmy
opona
Kwestia wymiany opon niejednemu kierowcy potrafi spędzić sen z powiek
dochodowy biznes
Jak pasję przekuć w dochodowy biznes?
Biznes - YouTuber
Biznes – YouTuber
Inwestycje Kredyty Oszczędzanie
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Jaki biznes otworzyć, czyli w co warto inwestować
Światowa gospodarka- trendy
10 trendów, które zmieniają światową gospodarkę
kredyt
Jak mądrze wziąć kredyt gotówkowy?
wynagrodzenia
Rzut okiem na wynagrodzenia, czyli plany podwyżkowe w toku
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Ile tak naprawdę zarabiają prezydenci miast
Oto największy koszmar polskich pracowników
Cyfrowy detoks dla wielu osób zbyt stresujący