Top 4 materiałów firmowych

wydruki reklamowe online

Właściciele firm często zastanawiają się, czy i w jakie materiały firmowe opłaca się inwestować. Aby rozwiać te wątpliwości stworzyliśmy listę top 4 materiałów dla firm – czyli  takich, które dają duży efekt za stosunkowo niską cenę.

1. Wizytówki firmowe klasy premium – kaszerowane multilofty

To oczywiście absolutny klasyk i król biznesowych salonów. Jednak warunkiem jego skuteczności jest odpowiedni projekt i jakość wykonania. Jeśli chcemy być traktowani poważnie, poważnie traktujmy swój wizerunek. Lepiej wydrukować mniej wizytówek, za to na porządnym papierze i profesjonalnych maszynach.

Jednym z większych hitów wśród kart biznesowych są wizytówki premium multiloft – są aż trzykrotnie grubsze od tradycyjnych, a przy tym mogą mieć środkową warstwę w dowolnym kolorze.

Wizytówki kaszerowane można wydrukować w tradycyjnym, uniwersalnym formacie, podkręcając go kolorowym środkiem. Można też zdecydować się na dekoracyjne warstwy zewnętrzne na papierze barwionym w masie – czarnym lub kraftowym. Takie wizytówki trudno przeoczyć, bo są podszyte klasyką, a wypełnione świeżym designem.

wizytówki

2. Ulotki firmowe – niech klient wyciągnie do Ciebie rękę

Oczywiście wiele osób w tym miejscu wyrazi swoje powątpiewanie w tę formę reklamy. Pamiętajmy jednak, że ulotki nadal są jednym z najpopularniejszych nośników reklamowych, dając duży efekt przy stosunkowo niskim koszcie. Niezależnie od tego, czy prowadzisz e-sklep, pizzerię, zakład kosmetyczny czy pensjonat – prawdopodobnie przyda Ci się ulotka. Oczywiście warunkiem jej skuteczności jest OBO – czyli dopasowanie do Odbiorców, Branży i Okoliczności.

ulotki

  • Dopasowanie do odbiorcy, czyli po pierwsze, czy będzie to obecny, czy potencjalny klient, czego oczekuje i co może go zainteresować. Warto zawęzić grupę odbiorców i dać im precyzyjniejszy przekaz, skierowany właśnie do nich (mówiąc do wszystkich, zwykle nie trafiamy do nikogo).
  • Dopasowanie do branży, czyli jeśli prowadzimy hostel – umieśćmy na ulotce przyciągające wzrok krajobrazy i mapki. Jeśli prowadzimy restauracje, umieśćmy tam apetyczne zdjęcia dań, a salony urody mogą dodać np. zdjęcia przed i po zabiegu.
  • Nie bez znaczenia są tez okoliczności, w jakich klient otrzyma ulotkę – jeśli sięgnie po nią w poczekalni lub otrzyma przed wejściem do tramwaju – będzie miał więcej czasu na przeczytanie nawet dłuższej treści. Gdy otrzymuje ją w centrum handlowym, możemy dodać np. mapkę do naszego punktu i zaproponować zniżkę lub ciekawe porady, ułatwiające zakupy.

3. Papier firmowy – wyślij swoją markę w świat

To jeden z tych elementów, które są często pomijane, a mają ogromny wpływ na to, jak inni nas postrzegają. Jeśli wysyłamy sporo korespondencji, warto zainwestować w nakład personalizowanego papieru dla firm. Bez tego – każdego dnia tracimy wiele szans na promocję. Wybierając dedykowany papier firmowy z naszym logo i danymi – nie tylko inwestujemy w profesjonalny wizerunek, ale zyskujemy też dodatkowy nośnik reklamowy. Klienci mogą opatrzyć się z naszymi danymi, a wieść o nas samoistnie będzie wysyłana w świat. Warto, zdecydowanie warto.

papier firmowy

4. Kalendarze firmowe – zawsze na czasie

O tak, tak – tych nigdy za wiele. Gdy klient otrzyma od nas ciekawy kalendarz – jest duża szansa, że go zachowa, bo ten po prostu mu się przyda. W efekcie otrzymamy bardzo tanią, całoroczną reklamę, a nasz przekaz będzie mu towarzyszył przez całe 12 miesięcy. Kalendarze warto rozdać pracownikom, umieszczać w przestrzeni firmowej, a także wysyłać klientom i kontrahentom – np. razem z życzeniami świątecznymi i noworocznymi.

kalendarze

4.7/5 - (ilość ocen: 15)