Młodzi są sceptycznie nastawieni do tradycyjnej reklamy

tradycyjna reklama

Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą doskonale wiedzą, jak wiele problemów może sprawiać reklama. Nie tylko trzeba wymyślić dobry materiał reklamowy, ale i sposób zaprezentowania tego materiału. Odbiorcy mogą być bardzo wybredni zarówno co do jednego, jak i drugiego.

Dlatego warto zaczerpnąć opinii agencji reklamowej. Są jednak osoby, które starają się stronić od takich rozwiązań. Oczywiście nie oznacza to, że są skazani na porażkę. Muszą tylko zdawać sobie sprawę z tego, że reklama prowadzona musi być umiejętni, bowiem spora część ludzi po prostu nie jest przekonana do tradycyjnego podejścia do reklamy. Młodzi ludzie, bo to o nich mowa, potrzebują innowacji.

Przede wszystkim, bardzo chybionym pomysłem są wszelkiego rodzaju banery i rozdawane ulotek. W pierwszym wypadku, tego jest tak dużo, że żaden młody człowiek nie zwrócić na to uwagę.

Poza tym baner nie jest czymś, co daje mu jakiekolwiek informacje oprócz tego, że dane miejsce istnieje. nie słyszał opinii innych ludzi, nie wie jak wygląda dana rzecz, a nawet jeżeli to nie na prawdziwych (bez filtrów) zdjęciach. Co do ulotek reklamowych- prawie nikt ich nie bierze, a jeżeli bierze, to zaraz wyrzuca. Nie ma więc sensu inwestować w takie przedsięwzięcia.

Znacznie lepszym rozwiązaniem będzie natomiast reklama w internecie. Internetowa reklama to coś, co młodzi ludzie siłą rzeczy zobaczą podczas przegląda internetu. Najlepiej, żeby ta reklama coś im dawała, żeby nie była prostym przedstawieniem produktu.

Reklama powinna wciągać, przedstawiać część historii, którą konsument powinien chcieć poznać. Dalsze jej śledzenie jest jednocześnie pochłanianiem informacji na temat produktu. Tego oczekuje dzisiejszy klient, dlatego wymyślenie dobrej reklamy jest naprawdę trudne.

Praktycznie każdy dzisiaj krytykuje ordynarne sposoby marketingu. Trzeba umieć wskazać które z proponowanych rozwiązań są złe i je odrzucać. W tym celu można spojrzeć na obiektywnie uznane za dobre kampanie marketingowe, których przecież wcale nie było mało.

2 komentarzy. Czytaj komentarze lub napisz nowy komentarz

  • 20 lutego 2018 o 08:34

    Widzę po swoich dzieciach, że dla nich tradycyjna reklama typu plakat czy ulotka w ogóle mogłaby nie istnieć… wszystko w internecie i w telefonie. Moja firma postawiła na marketing smsowy, bo jak to mówią, obecnie telefon to przedłużenie ręki. Narzędzie jest bardzo proste i stosunkowo tanie – wykorzystujemy do tego platformę internetową.

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2018 o 14:35

    Nie powinno to wcale dziwić, skoro młode osoby co raz dłużej przebywają w świecie wirtualnym kosztem prawdziwego życia. Z drugiej strony, gdyby takiego trendu by nie było, rozwój technologii i multimediów nie pędziłby tak na przód 😉

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *